Neath - preview / Neath - zapowiedź

Dawno temu zapowiadane Neath.
Dziś jedno zdjęcie - moje ulubione. Kiedy je robiłam nie zauważyłam dziewczyn w oknie, tym większe było moje zaskoczenie :)
Przygotowuję dla Was kilka faktów dotyczących miejsc i budynków, które będą na zdjęciach i kiedy tylko skończę pojawi się post.
Zapraszam :)

Announced a long time ago Neath.
Today only one picture - my favorite one. I didn't notice the girls in the window , I saw them today on my computer - nice surprise :)
I prepare for you a few facts about the places and buildings which will be in the pictures. Everything will be in next post.
:)


Image Hosted by ImageShack.us

Miłego dnia :)
Have a nice day :)


Comments

  1. ja też tak czasem mam, że dopiero w domu na komputerze widzę coś zabawnego na zdjęciu, czego podczas robienia zdjęcia akurat nie widziałam, bo akurat byłam skupiona na innych elementach :)
    Domyślam się więc, jaki uśmiech na Twojej twarzy wywołało to zdjęcie :))

    ReplyDelete
  2. Dziewczyna w oknie bardzo wymowna i jak ładnie uśmiecha się do obiektywu :-))

    ReplyDelete
  3. Bardzo mi sie podoba..No zwlaszcza te drzwi :)Dziewczyna wyglada na sympatyczna i zadowolona z faktu robienia "jej" zdjecia :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. takie formy kojarzą mi się z meblami - też je lubię :)

      Delete
  4. To fantastyczna niespodzianka zobaczyć na zdjęciu taki extra dodatek;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. to prawda :) spieszyłam się wtedy i mało widziałam ;)

      Delete
  5. chyba każdemu się tak zdarza ;), bardzo ładny budynek, czekam na spełnienie obietnicy :)

    ReplyDelete
  6. Często dopiero po zrzuceniu zdjęć na komputer dostrzegamy takie perełki :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Thank you for every word you leave :) I really appreciate it :)