New Year

What will be the New Year? Hmmm ... I would like to know what will be, what will bring, but it's impossible. And it is good. Let him surprise us, and the best in positive way ;)

I won't complain about the past year.
I feel that I learned a lot.

For the first time in my life I was able to put into practice and lead to the end of my New Year's resolution! really :)
It worked out :)))
A year ago, I ran my second blog, where I asked you for cheering me.
And you know what? Thanks to all my visitors I did it! I have been a year of exercise, physical well being, and an additional prize was a much better mental health - you know ;) with all this rain in UK you need something what will make you smile :)

After this year, I know that if you want to achieve something you have to get up and do something to help it. Itself nothing will happen. Even to win something you need to go out and buy a lottery ticket ;) Self-denial, discipline and even to the idea, or at least dream of the necessary things to make something happen :)

Today I would like to wish you that a New Year's was good for you, hope it will bring the most pleasant moments, because what is life if not a collection of tiny moments? I wish you a smile on your face and in your heart :)
I wish you sunshine in bad weather and rain in times of drought, all the best :)
May your dreams come true, and remember to help a little luck ;)






Jaki będzie Nowy Rok? Hmmm... Chciałabym wiedzieć jaki będzie, co przyniesie, ale to niemożliwe. I dobrze. Niech nas zaskoczy, a najlepiej pozytywnie ;)

Nie będę też narzekała na mijający rok.
Mam wrażenie, że bardzo dużo mnie nauczył.

Po raz pierwszy w życiu udało mi się wcielić w życie i doprowadzić do końca moje postanowienie noworoczne! Naprawdę :)
Udało się :)))
Rok temu powstał mój drugi blog, gdzie prosiłam was o doping.
I wiecie co? Dzięki wszystkim mnie odwiedzającym udało się :D Mam za sobą rok ćwiczeń, dobre samopoczucie fizyczne, a dodatkową nagrodą było o niebo lepsze samopoczucie psychiczne :)
Po tym roku, wiem, że jeśli chce się coś osiągnąć trzeba wstać i coś zrobić, aby temu pomóc. Samo nic się nie stanie. Nawet żeby coś wygrać trzeba wyjść z domu i kupić los ;) Samozaparcie, dyscyplina i jeszcze do tego pomysł lub chociaż marzenie to niezbędne rzeczy, aby coś się zadziało :)

Dziś chciałabym życzyć Wam aby Nowy Rok był dla Was dobry, aby przyniósł jak najwięcej miłych chwil, bo czym jest życie jeśli nie zbiorem malutkich chwil? Życzę Wam uśmiechu na buzi i w sercu :)
Życzę Wam słońca w niepogodę i deszczu w czasie suszy, wszystkiego najlepszego :)
Spełniajcie marzenia i pamiętajcie żeby szczęściu pomagać troszeczkę ;)

Comments

  1. Gosiu! I dla Ciebie wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    Serdeczności:)

    ReplyDelete
  2. Gosiu, dziękuję, że ze mną byłaś przez ten cały rok, że mi kibicujesz od samego początku:) Podziwiam Cię za Twoją wytrwałość w postanowieniu, chciałabym tak potrafić mobilizować się pilnowania swojej kondycji choć w małej części, u mnie są to najczęściej zrywy. Wiem, że najtrudniej jest zacząć a później to już jest przyjemność. Obiecuję sobie dać kopniaka i wygospodarować choć chwilę dla siebie, bo nikt za mnie tego nie zrobi:) Życzę Ci dalszego trwania w postanowieniu, teraz to już z górki:) i samych wspaniałych dni, zdrowia i uśmiechu dla Ciebie i Twoich najbliższych.
    Uściski,
    Marta

    ReplyDelete
    Replies
    1. cała przyjemność po mojej stronie :)
      wiesz, co do wytrwałości to u mnie było dokładnie tak samo - maksymalnie dwa tygodnie i koniec, dopiero spontaniczna decyzja o założeniu bloga i cała masa wsparcia dały mi siłę do 'walki' z własnymi słabościami :)
      tak jak piszesz, najtrudniej jest zacząć, potem to już przyjemność, ale chwile słabości i tak przychodzą, a raczej lenistwa i wtedy łatwo się poddać, dlatego tak bardzo ważne jest mieć kogoś kto zmotywuje :)
      wpadł mi do głowy pomysł - może chciałabyś pisać mi w komentarzach (na blogu tzw. ćwiczeniowym ;)) jeśli danego dnia ćwiczyłabyś? może to byłaby motywacja? :)
      bardzo zapraszam :)
      dziękuję Ci pięknie za życzenia i pozdrawiam ciepło :)

      Delete
  3. Dziękuję Gosiu i Tobie także wszystkiego dobrego

    ReplyDelete
  4. Nie zdazylam z zyczeniami swiatecznymi, przygnalam w ostatni dzien roku z zyczeniami noworocznymi!:)
    Kochana Malgosiu zycze Ci w Nowym Roku samych pozytywnych zaskoczen i spelnienia chociaz malenkiej czesci Twoich marzen:) Wspanialego 2013 roku! Zasluzylas na to!:)
    Sciaskam Was wszystkich mocno i pozdrawiam!:*

    ReplyDelete
  5. piekne zyczenia, dziekuje. I Tobie rowniez wraz z calym przychówkiem :) wszystkiego najlepszego dla Was zycze

    ReplyDelete
  6. Małgosiu, w takim razie samych przyjemnych niespodzianek Ci życzę :)
    i spełnienia tych zawodowych również planów ;)

    ReplyDelete
  7. Gosiu, dziękuję za życzenia i sama życzę, by ten nowy rok obfitował w wiele pozytywnych zdarzeń :)

    ReplyDelete
  8. Ja też Gosiu Tobie i całej Twojej rodzince:) Wszystkiego najlepszego życzę:)

    ReplyDelete
  9. Gosiu, pięknie o napisałaś i jest moja życiowa zasada, ze żeby zarobić dolara, trzeba ruszyć... tyłek ;))
    I Wam samych radości w nowym, nie dawać się przeciwnościom !
    buziaki!

    ReplyDelete
  10. Happy New Year, Gosia! I can’t wait to read even more of your wonderful posts!xxx

    ReplyDelete
  11. bardzo, bardzo dziękujemy Wam za wszystkie życzenia i ciepłe słowa :)
    ten rok musi być dobry - dla nas wszystkich :)))

    ReplyDelete
  12. Niech WAS DOBRZE zaskakuje ku spełnieniu i radości :)

    ReplyDelete
  13. piękne życzenia, będę składać w tym roku wszystkie chwilki i chwilę w jedno miejsce, zbierać a w rachunku ogólnym ... masz rację mają moc wielką, radość z małych rzeczy przekuwa się w coś większego ;)
    Gosiu i dla Ciebie moc szczęścia i radości z życia i w tym i następnych latach ;)

    ReplyDelete

Post a Comment

Thank you for every word you leave :) I really appreciate it :)